Shopping secure
9,2 / 10
Beoordeeld door 18.403 klanten.
Thuiswinkel waarborg Bekijk ons certificaat >

Wij zijn lid van Thuiswinkel.org. Thuiswinkel is een kwaliteitskeurmerk en waarborg voor het veilig kopen van producten en diensten via internet. 
Ons thuiswinkel certificaat kun je hier bekijken.

De meest recente klantenreviews van Alka®

  • anonymous
    6/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Prima

    8
    Geen probleem ondervonden
  • Fred Stout
    6/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Goed

    10
    Goed
  • de heus
    6/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    betalen per bank is heel erg moeilijk

    6
    goed
  • Jansen.
    5/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Goedemiddag, de bestelling was uitstekend maar de levering ben ik zeker niet over te spreken namelijk, had in de mail aan gegeven niet bij de buren afleveren maar was helaas toch gedaan en op de doos stond ook niet bij de buren en op de pak bon stond ook niet bij de buren, helaas daar ben ik dus ZEKER niet over te spreken. Ik gebruik al jaren Alka Greens zuur-base in balans en haal het hier bij de drogist en dit is de eerst keer via de post, ben er niet blij mee.

    8
    Uitstekend want hebt ook telefonisch mijn ontevreden bij jullie gemeld over de bezorging.
  • Paarden Oppas Service
    5/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Toen ik mijn bestelling geplaatst had, kreeg ik meteen een bevestiging. De bestelling was snel binnen, dus ik ben helemaal blij. Keurig afgehandeld!

    10
    -
  • anonymous
    4/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    niet zo vlot tot 3 x maal moeten teruggaan dat het pakje er niet bij was ondanks een mail ontvangen pakje geleverd

    6
    goed
  • anonymous
    4/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    niet zo vlot tot 3 x maal moeten teruggaan dat het pakje er niet bij was ondanks een mail ontvangen pakje geleverd

    6
    goed
  • anonymous
    3/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Goed

    8
    -
  • R.M.Geraards
    3/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Bij de laatste bestelling van augustus ging het fout bij de D.P.D. Zou de dag na de bestelling geleverd worden, via hun web site maar kwam pas een dag later, zonder e-mail bericht. De zending is een dag blijven liggen op het depot in Beverwijk.

    8
    Geen ervaring mee.
  • anonymous
    3/09/2018
    Aanbeveling: Ja

    Er was een probleem, maar de mevrouw aan de telefoon was bereid tot luisteren en hulpvaardig.

    8
    Dat was snel en efficient.